måndag 5 november 2012

Piffade böcker i TV-hörnan.......

 (Före projekt bokinslagning)
 
Efter att projekt bokinslagning drabbat även TV-hörnan så känns den också mer harmonisk. Passade även på att rensa bort alla filmfodral till förmån för plastfickor. Det resulterade i att alla barnfilmer nu ryms i en vit låda där det även finns plats för lika många till! Slängde en papperskasse proppfull med fodral......
 
 
 (Efter projekt bokinslagning)

(Ljus och mer harmonisk TV-hörna)
 
 
 Jag använde mig av vanligt skrivarpapper för att få den där riktigt vita matta känslan. Jag har även passat på att byta till vita tunna gardiner för att få lite frostig vinterkänsla, jag gillar det. Ser fram emot advent då jag kan komplettera med adventsljusstakar och ljusslingor. Kanske blir det så att jag låter hela julen bli mer vit än röd i år.........
 
 Något jag också länge tänkt att tillverka är elementskydd men jag har ännu inte bestämt mig för hur jag vill att de ska se ut. Skulle vilja ha något enkelt och stilrent som är lätt att flytta på när man ska städa. Någon som har tips och idéer? :-)


 
På TVn rullar Alvin och gänget om och om igen........


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar