tisdag 15 maj 2012

Tillökning i Kockumsamlingen.....

När jag fyllde år fick jag tillskott till min Kockumsamling! Den lilla burken på bilden kommer från mina föräldrar som nu håller och packar och rensar ut inför den stora flytten från radhuset, som jag är uppvuxen i, till en stor fin lägenhet vid hamnen. Burkarna blir bra att stoppa nycklar och annat smått i som annars ligger framme och skräpar.......
Tillsammans med min fina ljuslykta och de söta födelsedagsrosorna, som jag lyckats rädda några dagar till genom att knipsa av dem rejält, blev det ett lite somrigt arrangemang på byrån. Är inte helt nöjd med lampskärmen men vet inte riktigt vad jag vill ha heller.....

,De rosa födelsedagsrosorna passade utmärkt till pallen i hallen. Funderar på att ta bort Pippi-temat och istället lägga till rosa till det blå. Men jag gillar ju Pippi-temat också så jag kanske kan få in det någon annanstans, trots att vi inte har så stort.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar